Romanian

02 8

Cross EU Targoviste

Vino alături de noi pe platoul Prefecturii pe data de 10 februarie începând cu ora 10:00 și explorează orașul Târgoviște folosind jocul Vânătoarea de comori! Cine poate participa? Competiția este deschisă tuturor. Participarea este gratuită, iar accesarea aplicației nu necesită crearea unui cont de utilizator. Tot ce îți trebuie este un smartphone și conexiune la internet. Care este misiunea ta? Cât de bine cunoști orașul Târgoviște? Accesează jocul Vânătoarea de comori în Târgoviște, disponibil pe data de 10 februarie aici,...

Detalii

01 4

Un sumar al “Jocului Ingress: Reproiectarea Arhitecturii de dezvoltare a Jocului Pervaziv (Pervasive Game Design Framework – PGDF)”

Prestigioasa revistă International Journal of Serious Games a publicat acest articol despre proiectarea unei arhitecturi de jocuri pervazive în care echipa de cercetare formată din Heinrich Söbke, Jannicke Baalsrud Hauge şi Ioana A. Stefan au luat ca punct de referinţă jocul de realitate augmentată bazat pe locaţie Ingress dezvoltat pe mobil. Cercetarea este parţial finanţată în cadrul Programului Cadru Horizon 2020 al Uniunii Europene, proiectul BEACONING. Jocurile pervazive se maturizează cu fiecare zi ce trece şi vedem dovada în uriaşul...

Detalii

12 22

Platforma Beaconing – exersarea alterității și Transdisciplinarității experimentale

În societatea secolului 21, Transdisciplinaritatea experimentală compune o țesătură caleidoscopică, în manifestări diverse și mozaicate, cu precădere în palierul educației. Metodologia transdiciplinară implică o atitudine transdisciplinară, bazată pe: rigoare, deschidere și toleranță: „caracteristici fundamentale ale atitudinii şi viziunii transdisciplinare.  Rigoarea în argumentaţie, care ia în seamă toate datele existente, este cea mai bună barieră în calea derivelor posibile. Deschiderea implică acceptarea necunoscutului, neaşteptatului şi imprevizibilului. Toleranţa este recunoaşterea dreptului de a susţine idei şi adevăruri contrare acelora pe care le...

Detalii

12 22

Utilizarea metodelor interactive si a solutiile oferite de TIC

Strategiile didactice interactive presupun crearea unor programe care să corespundă nevoii de interrelaţionare şi de răspuns diferenţiat la reacţiile elevilor. Interactivitatea în clasă se referă atât la promovarea relaţiilor inter şi intragrupale cât şi între profesor şi elev. Pentru crearea unui program interactiv, profesorul trebuie să cunoască şi să organizeze bine materialul de studiu, să-şi imagineze soluţii diverse la reacţiile/răspunsurile elevilor şi să conceapă trasee de învăţare diferenţiată, adaptate elevilor potenţiali. Cubul - o strategie de predare-învăţare, ce urmăreşte un...

Detalii

12 13

Pilotarea jocului VET în cadrul Colegiului Edingburgh de către Heriot-Watt

Universitatea Heriot-Watt a început pilotarea experimentală a jocului VET cu profesorii şi elevii de la colegiul Edinburgh. În mod surprinzător, elevii au început să se joace fără nici o instrucţiune! Înseamnă aceasta oare că dezvoltatorii noştri au cuprins absolut corect cererile domeniului? Deşi observaţiile de la început au scos in evidenţă faptul că „joaca” a fost fără îndoială agreabilă, mai sunt multe de luat în calcul. Lăsând aspectele tehnice minore deoparte, cercetătorii noştri au constata că realitatea virtuală şi realitatea...

Detalii