Romanian

04 19

“Beaconii” în proiectul BEACONING

 Unul dintre obiectivele platformei BEACONING este de a oferii utilizatorilor o experiență de învățare contextualizată. In cadrul platformei, utilizatorii vor fi reprezentati de studenți și profesori, iar tipul de experiență va fi valoroasă pentru ambele părți. Pentru profesori, platforma va permite crearea unui nou mod de a stimula elevii si de a crea lectii cu un impact mai mare care vor aduce noi standarde de calitate în școli, unde conținutul lecțiilor va fi prezentat într-un mod atractiv. Pentru studenți, va fi ceva nou si interesant....

Detalii

04 18

ICCE 2017 Impactul tehnologiilor generice disruptive în Educația Creativă

Articolul prezentat la cea de-a treia Conferința Internațională pentru Educație Creativă s-a axat pe identificarea provocarilor si oportunitatilor create de tehnologiile disruptive care transformă nu numai modul de invatare si predare ci si nevoia de a preda si a invata. Printr-o exprimare simpla, tranzitia care a avut loc într-o singură generație, a inceput concentrandu-se pe utilizarea tehnologiei pentru a preda același lucru la un număr mare de persoane, în timp ce, in prezent, tehnologia este utilizata pentru a permite oamenilor să învețe lucruri diferite bazate pe context...

Detalii

02 27

O comunitate a gamerilor si cursantilor

Pe data de 3 noiembrie 2016, membrii Consortiului proiectului BEACONING s-au reunit in frumosul oras Nantes, Franta, pentru câteva zile de lucru cu adevărat intense. Scopul principal al intalnirii a fost stabilirea obiectivelor de dezvoltare ale primului prototip al proiectului, intrucat task-ul destinat pilotarii se apropie cu pasi repezi. Dincolo de diferentele disciplinare ale partenerilor, in cadrul sesiunilor de lucru s-au discutat probleme legate de direcția și așteptările proiectului, de dezvoltarea aplatformei de obtinerea unei imagini de ansamblu a experientei...

Detalii

02 27

Congrseul Mondial al Gamificarii (GWC 2016)

Congresul Mondial al Gamificarii (GWC), gazduieste anual sesiuni de lucru pentru persoanele entuziaste, practicieni, cercetarori, designer si dezvoltatori de solutii de tip gamified pentru aplicatii comerciale, mediu, sanatate si educatie. In anul 2016 proiectul BEACONING a fost nominalizat pentru premiul “Cel mai bun Proiect Educational”.

Detalii

10 27

Aplicatii geospatiale in educatie

Utilizarea extinsă a dispozitivelor mobile în contextul evoluției aplicațiilor geospațiale a creat noi oportunități pentru dezvoltarea de experiențe mai captivante și mai personalizate. Senzorii telefoanelor inteligente și ai tabletelor colectează informații referitoare la poziția utilizatorului, precum și diverse coordonate precum altitudine, orientare sau viteza de mișcare. Îmbinarea acestor informații cu date ale locațiilor vizitate anterior în medii reale sau virtuale, cu istoricul căutărilor, cu preferințele și cu referințele geografice oferă perspective utile pentru a proiecta noi experiențe de învățare. În...

Detalii