Romanian

02 27

O comunitate a gamerilor si cursantilor

Pe data de 3 noiembrie 2016, membrii Consortiului proiectului BEACONING s-au reunit in frumosul oras Nantes, Franta, pentru câteva zile de lucru cu adevărat intense. Scopul principal al intalnirii a fost stabilirea obiectivelor de dezvoltare ale primului prototip al proiectului, intrucat task-ul destinat pilotarii se apropie cu pasi repezi. Dincolo de diferentele disciplinare ale partenerilor, in cadrul sesiunilor de lucru s-au discutat probleme legate de direcția și așteptările proiectului, de dezvoltarea aplatformei de obtinerea unei imagini de ansamblu a experientei...

Detalii

02 27

Congrseul Mondial al Gamificarii (GWC 2016)

Congresul Mondial al Gamificarii (GWC), gazduieste anual sesiuni de lucru pentru persoanele entuziaste, practicieni, cercetarori, designer si dezvoltatori de solutii de tip gamified pentru aplicatii comerciale, mediu, sanatate si educatie. In anul 2016 proiectul BEACONING a fost nominalizat pentru premiul “Cel mai bun Proiect Educational”.

Detalii

10 27

Aplicatii geospatiale in educatie

Utilizarea extinsă a dispozitivelor mobile în contextul evoluției aplicațiilor geospațiale a creat noi oportunități pentru dezvoltarea de experiențe mai captivante și mai personalizate. Senzorii telefoanelor inteligente și ai tabletelor colectează informații referitoare la poziția utilizatorului, precum și diverse coordonate precum altitudine, orientare sau viteza de mișcare. Îmbinarea acestor informații cu date ale locațiilor vizitate anterior în medii reale sau virtuale, cu istoricul căutărilor, cu preferințele și cu referințele geografice oferă perspective utile pentru a proiecta noi experiențe de învățare. În...

Detalii

04 26

Companiile implicate în BEACONING

Dezvoltarea ecosistemului de învățare și pilotarea pe scală largă a rezultatelor proiectului este susținută de parteneri europeni cu o vastă experiență în realizarea și implementarea de tehnologii de învățare innovative: ORT, SUCCUBUS - Succubus Interactive, ATS_ Advanced Technology Systems, IMA - Imaginary Slr, GEOMOTION - Geomotion Games S. L., INFINITY, PLAYSOFT, SEBIT, HFC - Hands Free Computing și SIVECO - Siveco Romania.

Detalii

04 26

Universități și institute de cercetare implicate în BEACONING

Din consorțiul proiectului fac parte următoarele entități care susțin componenta de analiză: COVUNI - Coventry Univeristy, HWU - Herriot-Watt University, BIBA - Bremer Institut für Produktion und Logistik GmbH, INESC TEC Porto - Instituto de Engenharia de Sistemas e Computadores și UCM - Universidad Complutense de Madrid.

Detalii